Kolejność załatwiania spraw, rejestr, ewidencja i archiwum
Załatwianie spraw:
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw normuje Regulamin Wewnętrzny Poradni (pkt I-III).
Ewidencja:
Poradnia prowadzi ewidencję przyjętych uczniów, udziela pomocy uczniom ich rodzicom, nauczycielom przedszkoli, szkół i placówek mających siedzibę na terenie działania Poradni.
Rejestr:
W Poradni obowiązuje alfabetyczny rejestr dzieci przyjętych w kolejnych latach szkolnych. Każdy przyjęty klient Poradni posiada Kartę Indywidualną, w której znajduje się dokumentacja z badań psychologiczno – pedagogicznych.
Archiwum:
Poradnia prowadzi archiwum, w którym przechowywane są następujące dokumenty:
v Karty Indywidualne klientów Poradni,
v Dzienniki Pracy,
v Protokoły Rady Pedagogicznej,
v Rzeczowe Wykazy Akt,
v Dokumentacja księgowa.